February 23, 2015

Secretul Super Mamma

Stilul de viaţă schimbător al oamenilor este unul dintre motivele pentru care restaurantele sunt în plină dezvoltare. Consumatorii de azi sunt prea ocupaţi să mai gătească acasă, cu toate că își doresc aroma unei pâini proaspete fără deranjul coacerii acesteia sau preparate gustoase și nutritive fără a fi nevoie să spele vasele. Din ce în ce mai mulţi oameni necăsătoriţi, părinţi care lucrea­ză sau oameni în vârstă se așteaptă să obţină cât mai multe avantaje când vine vorba de mesele lor zilnice.

Cu toate că viitorul pare promiţător pentru industria alimentaţiei publice, nu există nicio garanţie în această afacere. Chiar și cei mai faimoși proprietari de restaurante vă pot spune ca aceasta nu este o industrie care te ajută să te îmbogăţești repede, ci mai degrabă să lucrezi din greu și să îţi câștigi existenţa.

Pentru cei interesaţi, vom dezvălui câteva din secretele care au făcut din restaurantul Super Mamma un succes.
• O poveste grozavă. Clienţii noștri fideli știu că acum doisprezece ani puteai merge la Big Mamma să comanzi un kebap la farfurie la un preţ accesibil. Cei care au rămas de-a lungul timpului alături de noi au fost martorii dezvoltării restaurantului și schimbărilor care au avut loc în momentul în care ne-am extins și am introdus mâncarea gătită ca la mama acasă. Restul este deja istorie.
• În pas cu trendul. Super Mamma nu a avut întotdeauna o diversitate de preparate. Odată cu era „mâncărurilor sănătoase” și a accentului pus pe ingrediente proaspete, într-o societate în care fast-food presupunea doar preparate prăjite, Super Mamma a ales să se adapteze trendului și a reinventat conceptul de fast-food. La noi, fast-food înseamnă acum mâncare gătită servită rapid.
• Un brand flexibil. Big Mamma reprezenta la început un loc în care poţi comanda sandvișuri bune la preţuri și mai bune, însă pe măsură ce gusturile s-au schimbat Big Mamma s-a transformat într-o super mamă care promovează mâncarea sănătoasă.
• Prezenţa în comunitate. Deși cantitatea are beneficiile sale, calitatea este cea care creează o legătură între noi și clienţii, angajaţii noștri și comunitate. Prin intermediul multiplelor locaţii am dorit să fim accesibili oricărui doritor de o masă caldă.
• Sprijinul comunităţii. La Super Mamma folosim multe produse locale pentru a asigura prospeţimea ingredientelor, investind și sprijinind astfel economia locală.
• Preţurile. Este important pentru noi ca preţurile să fie rezonabile, dar în același timp să menţină un nivel de calitate ridicat. Ţinem cont de economia locală și de stilul de viaţă al oamenilor. Preţurile sunt atrăgătoare pentru familii și pentru persoane în vârsta, dar și pentru studenţi.
• Ambianţa. Am dorit ca ambianţa restaurantelor să fie una relaxantă, plăcută și atrăgătoare pentru mai multe categorii de clienţi. De aceea la noi puteţi găsi acele canapele confortabile, iar în sezonul cald clienţii se pot bucura de soare și vreme bună pe terasele celor două locaţii centrale, Super Mamma Bulevard și Super Mamma Bălcescu.
• Clienţii. Majoritatea clienţilor noștri au vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, însă atragem și familii cu copii, prin personalul calificat care se ocupă de copilași și prin faptul că nu se fumează în niciuna dintre cele patru locaţii.
Vezi articolul aici